Tahukah Anda!!? - " Rambut"





  • Rata-rata, seorang lelaki menghabiskan sekitar lima bulan dalam hidupnya hanya untuk bercukur.

  • Sumsum tulang  rambut merupakan  jaringan yang paling cepat berkembang dalam tubuh manusia.

Terbaik!!? - " Ombak Rindu Versi taubat "


Memang layan..

Mr Bie - Ombak Rindu"



Owh!!? - " Anugerah Juara Lagu ke - 26 "








Hurm!!? - " Rumah Bill Gates "





Rumahnya bertempat diwashington



Hahh!!? - " Kekayaan Sultan Brunei "






Baginda memiliki 7,000 buah kereta berprestasi tinggi



 Anggaran harga keseluruhan kereta mencecah AS$5 bilion (RM15.9 bilion).


LoL!!? - " Robot Kurang Ajar "


Layaan..

video

Cinta!!? - " aku pada Dia "



Tahukah Anda!!? - " Airmata "




Bayi yang baru dilahirkan menangis tidak mempunyai air mata

Owhh!!? - " Isu Nur Amalina Che Bakri "





Siapa yang tak kenal Nur Amalina Che Bakri ni, Nur Amalina Che Bakri, pelajar terbaik SPM yang mendapat 17A1 pada tahun 2005 kan!!?

Maaflah tapi ini hanyalah gambar dulu je bukan sekarang



Patut ke jadi macam ni!!?



Difahamkan, Nur Amalina Che Bakri melanjutkan pelajaran di University Of Edinburgh, Scotland.  Selepas itu, tiada lagi berita lagi yang didengar


Wah!!? macam model laa..



Nur amalina memperoleh kejayaan dalam bidang yang dipelajarinya

Aug – Sept 2009
District Medical Officer
Meru District Hospital, Tanzania
Bertugas di wad bersalin, pediatrik, HIV dan kecemasan.

Feb – May 2010
ERASMUS Research Intern
CHDR, The Netherlands

June – sekarang:
Medical Research Intern
Edinburgh Breast Unit WGH & Cancer Research UK, Edinburgh



                                     
Isu pemakaian bertudung









Hurm!!? - "Azwan Ali Kena Godam "





Akaun Twitter Azwan Ali telah dihack oleh kumpulan hackers yang mengelar diri mereka sebagai RileksCrew dan Jack Sparrow pada 19 januari.Jack Sparrow terkenal dengan kejadian perampasan fanpage Hotfm, fan adik beradik KRU dan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Isterinya.

Hahh!!? - " Izwan pilus meninggal dunia "




Penyanyi dan pengacara, Khairil Izwan Pilus atau lebih dikenali sebagai Izwan Pilus, 32, meninggal dunia di Hospital Ampang, di sini, petang semalam, berikutan jangkitan kuman dalam darah dan jangkitan kencing tikus.

Terbaik!!? - "Merungkai Kembali Permintaan terakhir "




Perangkap cinta / cinta tiga segi adalah lagu yang dinyanyikan oleh seorang banduan Hazwan pada tahun akhir 2007.Menurut cerita, pencipta lagu ini menyanyikan lagu ini dipenjara sebelum dikenakan hukuman gantung. sebab apa dia digantung, kerana dia kecewa dengan teman wanitanya yang curang lalu membunuh teman wanita dan orang ketiga itu..

Owhh!!? - " Penampakkan Puting Cinta Laura "



Kenal cinta laura!!?


Seksi kan!!? aduyai..
Cinta laura adalah artis indonesia yang terkenal dengan kecantikkannya



video
cinta laura - shoot me



Tahukah Anda!!? - " Akal "





Ketika Allah menciptakan akal, Dia mengajaknya berbicara. Allah berkata, ‘Menghadaplah (kepada-Ku)! Maka, akalpun segera menghadap. Kemudian Allah berfirman kepadanya, ‘ Demi kebesaran dan kemuliaan-Ku, tiada

Hurm!!? - " Iklan Syaitan dan Aurat "






Dan katakanlah kepada perempuan - perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka dan memelihara ( kemaluan ) mereka , dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali zahir

Cinta!!? - " Inilah Cinta Sebenar "




Ini lah baru dikatakan cinta sebenar

Hahh!!? - " Siapa Nong Poy "







Jangan menyesal kerana Nong poy ini adalah seorang bapok yang berjaya sebagai pelakon dan model terkenal di thailand.Nong poy dilahirkan sebagai lelaki pada tahun 1986. Ketika usianya mencapai 17tahun dia membuat keputusan untuk menukar jantina kepada perempuan melalui pembedahan plastik.

Cinta!!? - " Kisah Cinta "



Sekali sekala cuba beri tumpuan 3.39minit sahaja kepada video cinta ini
untuk menyelami perasaan sedih dan pilu kisah cinta ini. boleh kan!!? hanya 3.39minit sahaja ok!!? PLEASE I APPEAL TO YOU!!?

Terbaik!!? - " One day - matisyahu "



Video Clip yang sangat menyentuh perasaan




Tahukah Anda!!? - " Kutu "








Telur kutu kelihatan kekuningan atau coklat sebelum ia menetas . Setelah menetas, kulitnya yang terlekat pada rambut berwarna putih atau jernih .

Hurm!!? - " Kemaluan tidak bersih "




Arrghh!! sakitnya


 Pastikah!!? Mencuci dengan bersih!!? sememangnya mencuci dengan bersih 
 Tetapi bersih bukan cara yang betul .Segala yang ada dalam diri kita patut 
 bersih tapi lebih keutamaan pada bahagian sulit

Hahh!!? - " Kepalaku terbelah "



Adakah sanggup melihat!!?



























Dipukul Atau di Bunuh.. Wallahualam

Tahukah Anda!!? - " Otak manusia "



                                      Bukan otak - otak laa..


LoL!!? - " Siapa artis seluar londeh!!? "


Kenal tak!!?




oh  JUSTIN BIEBER rupanya!

Hurm!!? - " Siapakah ilana Yahav "




                   
                                           Hasil karya beliau




Sand Art by ilana Yahav

Hurm!!? - " Menara Tertinggi di dunia "





Gedung pencakar langit tertinggi didunia kini berada di dubai menara ini dinamakan "burj Dubai "



                                               Cantikkan!!?

Tahukah Anda!!? - " Bulu Dada "





Kelebihan bulu dada lelaki adalah sukar untuk berpeluh kerana bulu dada menyerap peluh melalui sistem osmosis oasis.

Hahh!!? - " Jenayah Cyber meningkat 88%"


                    

sumber - Cybersecurity


Banyak tak banyak la kan!!? Aku bukan nak salahkan hackers2 malaysia sebab  aku salah satu dari diorang juga cuma dah cuci tangan lah bro! bagi aku

Hahh!!? - " Lesen kenderaan automatik "





Kementerian pengangkutan memberi pilihan kepada calon memandu untuk memilih kenderaan automatik di dalam sesi ujian mulai mei ini dan selaras dengan kukurikulum Baharu pendidikan pemandu

Hahh!!? - " Inikah rupa Angry Bird sebenar?"



Siapa tidak tahu permainan angry bird? Haha..  
Rupa sebenar angry bird..





Hampir semua pengguna smartphone dan tablet pernah memainkan game 
yang ringan.Menurut data Angry Birds sudah dijual sebanyak 250 juta kali. Dasyatkan?!??

Tahukah Anda!!? - " Keburukkan Headphone "



\


Memakai Headphone selama 1 jam dapat menstimulasi perkembangan bakteria dalam 
telinga sebanyak 700 kali ganda taw!!!

MAKA,BERHATI - HATI LAH DENGAN HEADPHONE.. ^__^ 







Hurm!!? - " Mulai 16 Januari Duit Syiling baharu akan berada dalam edaran "





Motif reka bentuknya memaparkan keindahan alam semula jadi, flora dan fauna serta seni kraf tangan tradisional yang terdapat di Malaysia.  Denominasi duit syiling siri baharu ini ialah 5 sen, 10 sen, 20 sen dan 50 sen dan lebih kecil serta ringan untuk memudahkan orang ramai menggunakannya. 

Cinta!!? - " Oh No MaN! "





                                                   Nak! No.FoN aku Kew!?? yezzaa!!!

Aweks : Apa dia?
Jejaka : Jawab teka teki i.. Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ?

Tahukah anda!!? - "Fungsi Hidung Kita"





-Kita memiliki hidung berlubang di sebelah kiri dan di sebelah kanan. Apakah 
fungsinya sama untuk menarik dan membuang nafas? Sebenarnya fungsinya tidak sama dan dapat kita rasakan bezanya, sebelah kanan mewakili matahari (mengeluarkan panas) dan sebelah kiri mewakili bulan (mengeluarkan dingin).

Hahh!!? - “Ikan Tuna Gergasi Dilelong dalam RM2.3 juta”




Seberat 269 kilogram yang ditangkap di luar perairan wilayah Aomori, utara Jepun mencipta rekod apabila dilelong dengan harga yang tinggi sebanyak 56.49 iuta yen iaitu bersamaan dengan 2.3 juta duit malaysia. Wow!!!  pada lelongan pertama hidupan laut itu dalam tahun ini .



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Lain!!?