Sadis!!? - Wanita Ini Memotong Kemaluan, Leher Dan Menikam Sampai Mati Seorang Lelaki





Seorang wanita 28 tahun dituduh memotong kemaluan seorang lelaki sebelum memotong leher dan menikam sampai mati di kamar motel pada Sabtu malam.

Cristal Paulette Richardson, dari Dallas, menghadapi tuduhan pembunuhan dalam kematian mengerikan Cedric Lamont Owens, 34  .Dia ditemui mati di sebuah kamar di sebuah Motel 6 di kawasan Fair Park, Dallas sekitar 5.20 petang.

Menurut laporan, Richardson menempah sebuah bilik untuk sehari sebelumnya dan mendaftar masuk seorang diri.

Namun pada 4 petang, pada hari Sabtu, seorang petugas keamanan mengatakan kepada polis bahwa dia mendengar seorang lelaki dan wanita sedang bertengkar di tingkat tiga, menurut The Dallas Morning News.

Ketika penjaga itu sampai di tingkat tiga, dia melihat Richardson berjalan menyusuri lorong, bogel dan berlumuran darah.

Setelah polis dipanggil, dan tiba, mereka masuk ke bilik yang ditempah Richardson dan menemui Owens dengan 'banyak luka tusukan atas tubuhnya, tenggorokannya dipotong dan ada amputasi traumatik dari kemaluan dan skrotum', menurut perubatan.

Richardson dibawa ke rumah sakit untuk dirawat kerana luka ringan pada tangannya sebelum akhirnya ditangkap dan didakwa dengan pembunuhan.

Satu surat perintah penggeledahan ruangan kemudian menemukan sebuah pisau lipat besar berdarah. Polis masih meragui mengenai apa motif pembunuhan itu.

Kedua mereka, Richardson dan Owens memiliki rekod jenayah, menurut Morning News.



-Sumber-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Lain!!?