Hahh!!? - Foto Aksi Bogel Bersama Biola Analiza Ching Membawa Sial Kepada Keluarganya







Pemain biola Analiza Ching yang juga peserta rancangan realiti Britain's Got Talent telah mendedahkan foto bogel beliau bersama biolanya telah memalukan keluarganya di China apabila ianya mula tersebar di internet.

Bapanya juga menghadapi tekanan hilang pekerjaan sebagai seorang guru musik apabila ramai ibu bapa mula memberhentikan pelajar-pelajar mereka dari kelasnya.

Peserta yang berusia 29 tahun ini telah berjaya menawan hati juri ketika audition di ITV dan mereka memebritahu Analiza yang dia telah membuatkan biolanya 'menjadi seksi'.


Foto beliau mula muncul di internet dalam keadaan beliau beraksi bogel sambil biolanya ditutup dibahagian payudara dan kemaluannya.

Beliau menambah, foto tersebut diambil oleh seorang kawan dan tidak seharusnya diterbitkan secara umum. Tetapi, oleh kerana beliau tiba-tiba menjadi popular di TV, semua gambarnya tiba-tiba mula tersebar di internet.




Beliau bercakap pada akhbar The Sun: 'Gambar bogel tersebut telah sampai ke China di mana keluarga saya tinggal dan mereka amat kecewa sekali.

'Perkara-perkara seperti ini amat memalukan pada masyarakat China



-Sumber-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Lain!!?