Hahh!!? - Suami Cerai Isteri Kerana Perbesar Payudara




Perbesar payudara memang tidak salah namun jika akibat dari pembedahan itu mengakibatkan keracunan pada anak yang di susui maka ini akan menjadi masalah besar. 

Seorang wanita bernama Zhou Shaoping (40), dari Provinsi Anhui, China harus di cerai suaminya akibat menggunakan gel perbesaran payudara yang mengandungi steroid itu membuat anak perempuan mereka mengalami gangguan otak.

Pada mulanya Zhou Shaoping melakukan pembedahan pembesaran payudara agar dapat menarik ramai lelaki. Lalu dia harus mengeluarkan wang sebanyak 5.000 yuan untuk membeli produk Amazingel untuk disuntikkan ke payudaranya pada tahun 2003 di sebuah klinik.

Usahanya pun berhasil dan ada lelaki yang tertarik dengan dirinya dan mereka berkahwin. Pada tahun 2006, Zhou melahirkan bayi perempuan dan dia memberikan susu ibu kepada bayinya. Namun, setelah tiga bulan bayinya di diagnos oleh doktor mengalami kelainan otak namun doktor tidak menyebut penyebabnya.

Namun tidak lama kemudian, punca anaknya mengalami ganguan otak didedahkan. Ianya adalah akibat Zhou mengunakan Amazingel untuk membesarkan payudara. Amazingel mengandungi steroid yang menyebabkan anaknya mengalami ganguan otak. Mengetahui hal ini, suami Zhou pun memilih untuk meninggalkan isterinya.

Saat ini Zhou harus rela meninggalkan pekerjaan dan menghabiskan banyak wang hanya untuk merawat dan mengubati anaknya yang sakit. Zhou selalu merasa sakit di payudaranya namun dia tidak menyangka gel yang di tanam di payudaranya menimbulkan banyak masalah di kemudian hari.


-Sumber-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Lain!!?