Hahh!!? - " Pemilik Payu dara terbesar didunia "




Annie Hawkins-Turner


Wanita 56 tahun dari Atlanta, Georgia, yang memiliki payudara alami terbesar di dunia menurut Guinness Book of World Records itu mengatakan dalam sebuah wawancara bagaimana dia telah diintimidasi sejak kecil lagi. 






Berat payudaranya mencapai 50.8 kilogram dengan ukuran cup bra 102ZZZ.Memiliki payudara ini adalah indah kerana menjadi dambaan banyak wanita.

Annie terseksa ketika hamil dan harus menyusui anaknya. “Saya tidak boleh menyusukan anak saya kerana payudara saya terlalu besar dan berisiko untuk menekan anak-anak saya. Payudara saya tumbuh lebih besar ketika saya hamil bahkan air susunya sering bocor sampai saya harus memakai pembalut dalam braku.”

Annie belajar menerima hakikat setelah bertemu Alan iaitu suaminnya yang dicintai. “Alan membuat hidup saya berubah. Dia membuat saya mencintai diri saya dan mengubah saya. Dia mencintai saya dan anak-anak saya"










1 comment:

  1. besarnya rimas aku kalau dpt istri mcm ni. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Lain!!?