Cinta!!? - " Bapa bunuh diri kerana sikap anak "






Kejadian ini berlaku pada bulan September lalu di Jalan Xinzheng, bandar Zhengzhou. Orang ramai yang berkumpul di luar bangunan melihat ke atas di balkoni tingkat 5, seorang lelaki tua sedang berdiri di luar tingkap dan separuh daripada badannya telah terkeluar dari tingkap. Isterinya dilihat melutut di atas tanah, menjerit dan menangis.




Orang tua itu tiba-tiba berpaut dengan hanya satu tangan yang tergantung di tingkap, dan seluruh badannya telah terkeluar. Sementara itu, pasukan penyelamat bergegas untuk membuka kusyen menyelamat. Tetapi sebelum kusyen itu diisi dengan udara, orang tua itu melompat dari bangunan itu. Lelaki itu segera dikejarkan ke hospital Zhengzhou City, tetapi meninggal dunia walaupun telah berusaha untuk menyelamatkan dia.
Menurut penduduk berhampiran, orang yang membunuh diri itu adalah seorang pekerja yang telah bersara di kilang kapas di Zhengzhou dan mempunyai tiga orang anak lelaki. Anak sulung orang tua itu telah menjual rumah tersebut dan dia dipaksa untuk hidup di jalanan, dua orang anak lelaki yang lain tidak mahu menyara beliau.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Lain!!?